If you knew my mind

Goddagens! Hoppas allt är bra med er. Själv är jag rätt trött och sliten. Denna vecka har varit långa nätter och ännu längre dagar.. skönt att det är helg imorgon så jag kan få vila ut lite! Hade mina nya skor idag, dom svarta, och det var sååå skönt och varmt. Äntligen slipper jag frysa tårna av mig när jag går i mina trasiga sneakers.
Fick inte nog av skoshoppingen igår så jag har precis beställt ett par till från Nelly. Har ju ett par bekväma (Uggsen) och ett par varma (dom svarta) så nu saknas bara ett par snygga! Får se hur lång tid det tar innan jag får hem dom, ca 2-5 dagar stod det på hemsidan i alla fall!

Nu ska jag försöka äta lite, plugga och sen ta en promenad. Hejdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0