All I do is dream of you

Nu har jag landat på egen mark, det vill säga hemma.
Har bosatt mig hos J hela helgen!

I fredags var det tjejmiddag hos Christine. Vi åt god mat och hade det trevlig. Tog en senare buss till J på kvällen där jag sov över. På lördagen skulle vi egentligen gå och kolla på hans lag när dom spelade match men vi vaknade 10min innan den började plus at de regnade ute. Så vi spenderade hela dagen med att kolla på film,beställde pizza och bara hade det mysigt. Vi vaknade vid 2 imorse sten trötta och ''snoozade'' till 3, sen gick vi upp och lagade mat och kollade på hans brors final match i hockey som sändes live på tvn tillsammans med resten av hans familj. Kvällen spenderade vi här hos mig och hans kompis hängde också på. Nu har dom precis åkt så jag ska hoppa in i duschen och sen lägga mig.

Bilder från i fredags lägger jag in snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0