Kick Ass

Har varit en dag fylld av roliga händelser!
Efter min första lektion åkte jag in till stan för att möta upp en och blir bjuden på lunch dejt, väldigt mysigt. Åkte sen tillbaka för att ha sista lektionen för dagen, tyska, som var hyfsat smärtfri. Åkte återigen in till stan, men för att shoppa denna gång. Måste ha ett par höstskor som jag kollat på jätte länge med dom kommer aldrig in i affären så fick åka hem med en ny tröja som tröstköp istället. Visar bild på den imorgon.

Hann vara hemma i ca 1timma innan jag skulle iväg igen. Mötte upp Sara på Haga för att köpa med oss lite got att ha under filmen som skulle visas i skolan. Vid 18.00 satt jag,Felicia,Christine och Sara bänkade på första raden i filmsalen tillsammans med massa andra från Sundsta och Älvkulle laddade för att kolla på Kick Ass tillsammans. Det blev en bra kväll, men har varit en ännu bättre dag.

Hoppas ni också haft en bra onsdag,
det är ju trots allt lilllördag och hur ni väljer att spendera den är upp till var och en!

Sara,Jag,Felicia & Christine på första raden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0