End of the week

Godmorgon!
Vaknade för ca 1 timme sedan av att mamma stod utanför dörren och damsugade och höll på att möblera om i vardagsrummet. Idag blir det en slödag hemma. Är rätt trött efter gårdagen, även fas det var rätt lungt. Tog bussen in till stan med Sara och vi mötte upp Cristine,Felicia & Linnea. Vi gick till Amigo där vi åt och pratade i säkert 2timmar! Efter det gick vi hem i kylan till Cristine, behövde inte gå så lång som tur var eftersom hon bor i en lägenhet inne i stan. Där vi var hela kvällen och hade mysigt. Spelade ''förfest'' och även ''Sanning och Konka'' spelen, kollade på snyggingar på facebook och dunkade musik. Vi planerade även en tjejmiddag som vi ska ha på fredag, de kommer bli riktigt kul! Vid halv ett tog jag bussen hem tillsammans med Sara och somnade direkt när jag kom hem. Glömde dock kameran så fick inga bilder men kan sammanfatta kväälen i ord.. mycket bra!

Sa jag att vi även träffade Andreas Johnson? Ladies night grabben? Glooooriuuuuuuus?

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Vart tog du vägen?

2010-09-22 @ 08:13:53
Postat av: Svar Tingeling

Jag är här!

Syftar du på dålig uppdatering så ber jag om ursäkt.

2010-09-22 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0