Äntligen helg

Hej alla, hoppas ni har en bra dag. Jag mår toppen! Vaknade hos Johan och åkte iväg tidigt för att spela fotbollsmatch och den gick som planerat, vinst med 3-0 mot Qbik och vädret var perfekt att spela i. Solen sken som bara den och jag tror faktisk jag har bränt mig lite på näsan, dock blåste det och motvinden var inte att leka med! Har fått en liten fläskläpp också fast den syns inte så mycket som tur var, och då ska ni se den andra tjejens ansikte, men den känns och är jätte irriterande.

Nu sitter jag hemma och njuter av en bra hockey match mellan FBK-SAIK. Ska passa på att städa rummet nu i pausen för ikväll får vi hem finbesök. Släkten kommer hit för att gratta min pappa och bror som har/ska fylla år. Ska bli jätte trevligt, tycker om när släkten är samlad.


Jag och mina gosiga kusiner som kommer hit ikväll, bilden är tagen i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0