Any way you want it

För första gången på detta lov kan jag sätta mig ner i min ensamhet hemma, gå in på facebook och bara ta det lite lungt. Det har varit saker heela tiden och inte en lugn stund! Klagar inte, verkligen inte, eftersom jag väldigt lätt blir uttråkad och jag gillar inte att vara ensam. Men allt detta håll igång gör att min förskylning inte vill försvinna och jag måste bli frisk innan skolan börjar!

Men va har jag gjort idag då? Vaknade hos Johan, åkte hem, var ute och gick i mer än 1 timme och nu är jag ganska trött. Ska plugga lite, käka och göra mig iordning. Ska möta upp några goa brudar vid 7 och ha en lugn softar kväll hos Lisa. Mysmysmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0