Påskafton

Vaknade hemma hos Johan, vi gick upp tidigt och hans mamma hade gömt ägg så det var bara att börja leta! En självklarhet på påskafton. Sen gjorde vi oss iordning och tog bilen in till stan för att bowla och äta med mina bröder som har fyllt år! Det var varmt som bara den inne på score så man blev ganska seg och konsentrationen försvann ganska fort, men jag vann ändå första serien. Jag som alltid har otur i bowling! Efter det åkte jag och Johan vidare till Ämtervik för att hälsa på hans mormor och en del av släkten för att äta påskmat. Johan har fått en liten knodd till kusin som bara var 1 månad gamal, han var så himla gosig. Blir helt lyrisk av små barn! På kvällen åkte vi hem till mig så kom Christine och Felicia hit och vi satt ute på altanen med tända ljus, påskgodis och en ostämd gittar tills dom åkte hem runt 11-12 tiden. Bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0