Påskdagen

Denna soliga dag har jag suttigt inne sedan klockan nio i idrottens hus tillsammans med 27 andra. Det var varmt och kvavt som bara den och det sved i hjärtat att jag inte fick vara ute i solen en dag som denna. Men nu kan jag äntligen börja dömma, jag har nämligen varit på domarkurs! Till att börja med kommer jag dömma små knattar på 5-manna och även 7-manna plan, högre än så vet jag inte om jag klarar så det får vänta. Så hoppas på lite cashfloooow till fotbollssäsongen, finns ju inget bättre än kontanter direkt i handen.

Jag var där till halv fem och när jag kom hem var Johan här och väntade på mig. Vi åkte och hämtade upp Oskar och åkte sen vidare till Maxi för att handla lite till grillkvällen. Den spenderade vi hos mig med Johans kompisar och mina. Det blev en väldigt trevlig kväll med skönt folk, god mat, dricka och lite kubb. Sista personen tog taxi hem vid 3!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0