Sick and tired

Mina ben orkar inte bära och min hjärna orkar inte sammarbeta. Fan va trött jag är!! Jag är sjuk och det vägrar försvinna ur kroppen, pratar som en kråka och snorar som ett barn, mysigt va? Vet inte ens varför jag envisats med att gå till skolan denna veckan.. känner mig som en stor fet grötklump när jag vandrar runt i korridorerna. Och den här skiten kommer nog inte försvinna på ett tag heller, för jag vägrar att ligga hemma och kurera mig när jag har lov. Ne, så funkar det inte! Så, ja, jag har ett jobbigt liv nu för jag hatar att vara förskyld. Men något som lyser upp dagarna är ju ändå solen och detta wünderbara väder. Skönt att det ska hålla i sig under påsk också!

(Jag fick in lite postivit i alla fall till slut, så det får avsluta det här härliga och upp piggande inlägget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0