Snabb måndags shopping

Slutade tidigare än jag borde idag. Hade tänkt sitta kvar i skolan 1 timme och plugga mellan det att jag slutade till mitt utvecklingssamtal. Men 1 timme blev till 2 och jag bestämde mig för att åka in till stan istället och kolla lite. Gick till Stadium för att leta efter en väst, men de blev inget med de. Tog en sväng till HM och hittade ett linné som jag köpte. Kändes bra att få med sig något nytt hem till garderoben! Sen var det dags att åka tillbaka skolan och plugga lite innan utvecklingssamtalet började. Som för övrigt gick bra men var, som alltid, lika ovärt.

Är på bra humör idag faktiskt, även fast jag har haft huvudet i NO boken i stort sätt hela dagen och plus att jag har en jobbig vecka framför mig med massor i skolan. Men imorgon blir det hockey, och det ska bli riktigt kul!


Linnet är vitt men det ser gräddvitt ut på bilden, så ingen rättvis bild direkt... HM 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0