Träningsläger

I lördags morse satte jag mig på cykeln och cyklade, tillsammans med laget, till Kristinehamn! 4,7 mil och ca 2½ timme tog det för min grupp. Snacka om öm rumpa nu... Sedan bodde vi på regementet och sov på såkallade tältsängar. En lite mildare lumpen skulle jag kalla det. Men det var kul och vi var även iväg på deras nyrenoverade badhus och tog det lungt på relaxavdelningen, vissa hade turen att lyckas smita in och få åka rutshkanan. Men under en längre tid har jag varit lite små hänging och krasslig så det var en tuff helg och min kropp är helt matt. Så på söndagen åkte jag hem tidigare. Men det har varit kul ändå och jag känner mig ganska nöjd med min prestation under cykelturen! Att jag ens klarade hela sträckan utan att mitt dåliga temprament kom fram. Men jag har verkligen lärt mig och insett, vad mycket lättare allt går när man tänker positivt!

Fick en ynka bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0