BLANDADE KÄNSLOR

Det är en trött tjej som vandrar runt här hemma, försöker plocka iordning på rummet och fixa det som ska fixas för imorgon. Ska snart lägga mig i sängen för att kolla på film och försöka göra det bästa av timmarna som är kvar på sommarlovet 2011. Har haft en kanon sommar måste jag ändå säga trots vädret som svikit ibland. Men jag har gjort saker som jag kommer minnas, träffat nya människor och återhämtat mig inför ett nytt läsår. Vet inte riktigt hur jag känner för morgondagen.. det ska bli kul att få träffa alla och den nya klassen, lite nervöst inför linje valet, lite smått uttråkad för att återigen vara tillbaka i skolbänken men framför allt lite tacksam för att jag får tillbaka rutinerna igen. Hoppas du också har haft en bra sommar du kommer minnas och ser fram emot hösten, oavsett om du nu går tillbaka till jobbet, skolbänken, livet som arbetslös eller "jobbsökande" (för det är ju verkligen inte samma sak som föregående....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0