At the end of the day

Slutade skolan vid 5 idag så det har varit en lång dag med många lektioner. Blev lite lektions avbrytande när vi fick gå till aulan för att kolla på en teater/musikal som 2orna gjort. Fast jag hade lika gärna kunnat haft lektion för den var inte det bästa jag sätt. Den sista lektionen var drama och vi avslutade den med massage, inga fel de inte!

När jag slutat mötte jag upp Johan på stan och vi gick runt lite i affärer innan vi drog oss till resturagen Fontana Di Trevi och åt middag. Så mysigt så! Men han skulle på träning vid 9 så runt 8 tiden tog vi en varsin buss hem.
Nu sitter jag här hemma i mjukis kläder. Jag har lite godis i ett skåp här nånstanns som snart kommer vara slut, egentligen borde jag inte äta.. Men det struntar jag i för nu ska jag dra på en film och bara softa!

Fick med mig 2 tröjor hem från HM, fick betala 99kr för båda! Jo tack


Skjortan är jätte skrynklig men jag orkar inte gå ner och ställa mig och styrka bara för att få en bra bild...

Kommentarer
Postat av: Hulda

Tack så mycket ^^ as snygga kläder :D

2011-02-10 @ 23:03:54
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0