Träna på söndagar

Den bästa träningen är den man kan göra på söndagar. Få bränna bort allt onyttigt och all överskotts energi man dragit på sig under helgen! Johan åkte ifrån mig vid tre tiden och jag var snabbt iväg för att gå på ett jympapass vid fyra. Det var grymt skönt att få träna igen, känns som evigheter sen jag var iväg. Ca 1 vecka för att vara mer exakt... Men nu ska jag försöka att inte ha såna uppehåll i fortsättningen, så därför har jag precis varit inne på deras hemsida och bokat in ett spinningpass/medel för morgondagen, redan klockan 12 på morgonen ska jag vara igång. Får se hur detta kommer gå!

Ska käka nu & sen väntar sängen och Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0