Ute och glider...

Ligger ner bäddad i min säng och lyssnar på musik medans jag underhåller mig med att göra lite fransk manikyr. Jag är jätte slö och fundrar på att sova snart faktiskt. Men tänkte berätta lite om gårdagen först!

Jag och Johan tog tillsammans en liten roadtrip till Sunne. Vi åkte lite skidor/snowboard och hälsade även på hans farmor och farfar. Runt halv sex lämnade vi Sunne och jag vet inte riktigt vilken tid vi var hemma för jag somnade i bilen den sista biten hem, men vaknade när Johan tvärbromsade in på Icas parkering. Vi gick in och köpte med oss lite godismodis och dricka. Sen avslutade vi dagen med en filmen Ace Ventura och somnade redan vid 12 tiden, lagomt trötta och stela i bena.









Kommentarer
Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

sv: jo min helj va bra sj:D

2011-02-14 @ 02:01:33
URL: http://lindamalmis.blogg.se/
Postat av: Hilda

Fina ni!

2011-02-22 @ 16:03:25
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0