Ny vecka, nya möjligheter!

Nu är jag äntligen klar med mina sysslor för dagen. Har lagat mat/frukost åt mannen, gått i skolan,pluggat och städat! Så nu kan jag göra precis vad jag vill... och bara för det så ska jag göra ingenting. Ta de lungt & kolla på tv är precis vad jag behöver! Kanske går ut och rör lite på mig och tar en promad sen, får se.

Inatt har jag haft besök av Johan, han kom hit igårkväll. Jag tvingande hit han på lite söndagsmys, stackarn..Vi fixade lite på mitt rum, kollade på Solsidan och lite av Wallander filmen. Känndes som det behövdes, söndagar har ju annars oskrivna lagar att man måste vara hemma, själv, utan att ha något att göra. Och sitta där med ångest över att man måste vara tillbaka på skolan/jobbet nästa dag. Hur bortkastad tid av helgen är inte det? Så från och med nu ska jag se till att hitta på något på söndagar, kan va från en promenad tillsammans med en kompis till ett mysigt biobesök på kvällen.

Imorse åkte jag till skolan för att göra ett nationellt prov i engelskan. De var ''listening'' och gick faktiskt bra! När det var klart hade jag lång håltimme och då åkte jag tillbaka hem och tillbaka till en djupt sovande pojkvänn. Gjorde frukost/lunch på sängen till oss, lite amerikanska pannkakor & baugetter fick de bli. Vid 12 åkte jag tillbaka till skolan igen för en sista lektion!

Bild från helgen, lånad av Lisa!


Kommentarer
Postat av: LisaGräsberg

Så länge du lämnar tillbaka den ;)

2011-02-21 @ 17:36:57
Postat av: sv: LisaGräsberg

Absolut goding! ;)

2011-02-21 @ 19:44:20
Postat av: Agnes

sv: Japp det är stretch och dom kostar 399 :)

2011-02-22 @ 13:40:59
URL: http://agnesostberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

sv: Japp det är stretch och dom kostar 399 :)

2011-02-22 @ 13:41:09
URL: http://agnesostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0