Håll huvudet högt

Att hoppa i en isvak var... obeskrivligt. Det var många tankar som flög runt i huvudet sekundrarna man stod där vid kanten innan man skulle hoppa. Men när man väl var i vattnet gick allting väldigt,väldigt fort och man hann inte tänka alls. Det enda som jag fokuserade på var att dra loss isdobbarna och få mig upp ur vaken. Det var det enda, andas glömde jag bort eftersom jag drabbades lite av panik/chock vilken jag märkte av tydligt när jag äntligen kom upp ur vaken för då kunde jag knappt andas. De ville inte komma nån luft varken in eller ur mina lungor. Men det gick över fort och då var det bara att skynda sig in till närmaste dusch. Eftersom jag inte hade några skor på mig domnade mina fötter bort, totalt, och värkte som bara den. Så de sista 20-30 meterna tog jag mig fram och såg ut som Gollum (helt ihopkrumpen och halvt haltande)

Efteråt måste jag säga att jag var stolt över mig själv, jag vann över mig själv. Tävlingsmänniska som jag är...  När jag sedan gick in i maten ville jag nästan att det skulle stå ''badade nyss i en isvak'' i pannan på mig! Bara så att folk skulle veta...







L

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Absolut! :) jo det är bara bra, sj?

2011-01-31 @ 21:21:31
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

gör det :)!

2011-01-31 @ 22:15:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, häftigt!



Jaa, vi åker imorgon, blir borta tio dagar :D

2011-02-01 @ 09:25:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0