Hard work,work,work...

Som nästan alla andra söndagar den senaste tiden så vaknade jag upp hos Johan imorse. Vi var sega med att komma upp, som vanligt. Men vi gick upp och åt frukost vid 1, perfekt till skidskytte loppet och vi fick se Ferry ta hem första platsen!

Åkte hem vid 3 och har softade runt lite här hemma ett tag, sen tog jag tag i matten. Som tröst hade jag godiset jag sparat sen julgrans plundringen så jag klarade mig rätt bra. Plus att efter 1 vecka med massa arbete börjar börjar det klarna för mig mer och mer vilket gör pluggandet ganska smärtfritt, väger faktisk nästan över till "den andra sidan". För jag har alltid haft det lite svårt för matte, så när det äntligen funkar blir det lite roligare.

Från matte till något helt annat roligt så tror jag inte det är någon som missat att Solsidan börjar ikväll med en ny säsong. Klantig som jag är missade jag den första säsongen, men ska köpa boxen så snart är jag ikapp alla andra som såg det. Den här gången ska jag se alla nya avsnitt när dom går på tvn. Så från mig till dig, kolla på tv4 20.00. Du kommer inte ångra dig!



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0