Lazy Sunday

Idag har varit en lugn dag, vaknade på bästa sätt efter en konstig natt med panik ångest för att jag inte kunde somna mitt i natten osv.. Jag och Johan lyckades komma upp vid 11, fixade frukost, lirade lite cod och städade hans rum och vid 3 tog jag bussen hem. På grund av väglaget trode jag att bussen skulle rasa ihop eller att nått skulle lossna när som helst, hela bussen skakade och vinglade.

Nu softar jag runt här hemma med en stor tröja och mjukisbrallor. Ska ta en skön dusch och sen ta tag i lite pluggande som behöver göras, känner att min hjärna är i behov av lite uppvärmning innan morgondagen. Har en efterrätt som väntar på mig i köket också. Älskar när farmor är här, de har bjudits på efterrätt 4 dagar i rad nu! Så den ska också hinnas med innan jag avslutar dagen med att inta sängen tillsammans med en bra film. Jag hoppas att jag kan somna i lugn och ro och slipper ligga vaken i 1timme utan att kunna somna.




efter att ha sett videon är låten 1000 gånger bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0