Pain is temporary, Quitting lasts forever!

Har precis gjort min första fotbollsträning på flera veckor och det kändes underbart! Nu är jag äntligen tillbaka, på riktigt, efter flera månaders uppehåll fram och tillbaka tack vare min körtelfeber jag fick i slutet av sommaren. Men nu har jag fått klartecken från doktorn att börja träna igen och jag hoppas att inget kommer ivägen.

Innan träningen hade jag sovit i 2 timmar och slängt i mig spagetti&köttfärsås så jag var på topp.
Har lovat mig själv att vara mer hälsosam&''ta hand om mig'' bättre under 2011, och det känns som ett mål jag vill lägga ner tid på för att uppnå. Och ju mer jag kommer igång med träningar och lyckas dra ner mer på onyttigheter, godisgris som jag är, så tror jag att detta kan gå ganska bra! Kommer inte bli nått hälsofreak som satsar på beach 2011 utan jag gör det här för att må bättre själv och känna mig piggare. Och det ska bli kul att testa&tävla mot mig själv. För jag är utan tvekan den lataste personen jag känner, för 2 år sedan var min uppvärmning innan match att knyta skorna.. så lätt kom jag undan. Men så lätt ska de inte va den här gången!

Nästa träning som står på schemat är 1 timmas brottning på fredag och det ska bli skit kul!! Har bara testat boxning innan, men jag har hört att brottning ska vara jobbigare.



Sun Cup 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0