Torsdag

Kom hem från sjukhuset för ungefär en halvtimme sen. Inget allvarligt har bara gjort ultraljud för att kolla min gallblåsa,mjälte och njure. Men det var inga problem som tur va. Så ännu en sak denna vecka som jag äntligen kan släppa! Ultraljud förknippas ju för det mesta med graviditet så det var en lite konstig känsla att ligga där på britsen med gelé över hela magen.. Jag fick jag se alla mina organ på en skärm också, de var lite fränt. Även fast de bara såg ut som en svart och vit gägga typ.
Jag har inte fått ätit och drukigt något på hela dagen så humöret innan vi åkte var verkligen på botten. Men nu ligger det på topp för vi stannade på Mc'Donalds på vägen hem och jag har precis ätigt den fetaste och godaste McChicken menyn någonsin! Mmmmmmmm..

Imorgon är det fredag, äntligen. Skolan kommer gå fort för jag har bara 2 lektioner och slutar 10 över 2. Då får jag äntligen helg, fy fa an va skönt! Ska åka in till stan och försöka få tag i lite saker som jag är i behov av för tillfället. Sen ska jag möta upp Johan som jag inte träffat på länge känns det som, även fast vi sågs senast i söndags. Kvällen spenderar jag hos honom, känns som de kommer bli en väldigt bra fredag.

Så nu ska jag snart börja kolla på lite handboll, Sverige-Polen. Kom igen nu sverige, avgörande ju!!



L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0