Tillbaka till verkligheten..

Kom hem från skolan för 30 minuter sen. Så nu sitter jag och trycker i mig lite tacos, de kanske låter gott?? Höhöh.. För att vara tillbaka i skolan igen för första gången på flera veckor så var dagen helt ok ändå. Visst tog det emot endel att gå upp imorse men jag var ganska pigg så det gick bra tillslut! Det var jätte kul att få träffa alla igen, vissa har jag inte träffas på hela lovet så det fanns mycket att prata om.

Tänkte gå ut och ta en promenad men de är rätt halt ute även fast dom har sandat så jag tror jag skippar det faktiskt... Ska nog ta tag i lite plugg istället, de har ju börjat nu igen så de är bara att hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0