DOP I ARVIKA

Sitter hos Johan, han spelar sitt cod och jag gör det jag är bäst på.. sitta vid datorn! Men är grymt trött så ska snart bädda ner mig i sängen. Har hängt mesta delen av dagen i Arvika och träffat lite utav Johans släkt, och även en del riktiga arvikabor..... Det var dop för Johans lille kusin Colin, en sak jag har lite svårt för på dop samt bröllop det är när man kommer till gångerna det är dags att ta fram pslamen och ta ton, alltid lika pinsamt att stå där och lossas att man kan sången och mumla med lite egna ord samtidigt som man försöker le lite åt dom andra som tittar. Men efter dopet var det fika i en sal och brevid där var det en bröllopsfest som var värre än den i bröllopsfotografen! Vi hängde lite på arvikas populäraste pizzeria och kikade på bröllopet i Monaco innan det var dags att åka hemmåt! Resten utav dagen har vi bara softat, tog en liten promenad till Ica och bokat en weekend i sthlm åt oss, men mer om det nån annan dag.

NU ska jag sova, godnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0