HÄRLIG ONSDAG!

Hela veckan har jag varit barnvakt till lillebror och än så länge har vi spelat fotboll, ätigt glass, träffat mormor och kusin Elsa och träffat djur i mariebergsskogen. Idag tog vi en busstur i det fina vädret och vi åkte vi till mariebergsskogen för att spela minigolf! Vi gjorde samma sak förra sommarn och då satt vi även på glasscafét där man kan äta massor av olika glassar, vi var där och åt förra sommaren men iår kände vi mer för en klassisk gbglass! Så vi satte oss i solen och njöt av varsin daim glass och sen kom mamma med bilen och då var det dags att åka hem. 
Kände inte för att sitta inne när jag kom hem och vädret höll ju fortfarande i sig, så jag cyklade ner till stan för att möta upp Sara, Jenny och Agnes. Vi satt vid pråmen och pratade ett tag medans fiskmåsar och kråkor höll oss sällskap...... 

Nu är jag trött, speciell i ögonen, måste köpa ett par solglasögon till sånahär dagar.. kanske hittar några snygga i stockholm! Hoppas jag kan få vila ögonen på lite bra fotboll sen när sverige möter japan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0