INTE MYCKET TILL "ÄVENTYR"

Lillebror skulle spela golf och resten av familjen tänkte plaska runt på gustavsviks äventyrsbad under tiden.
Var jag sugen på att åka med? Njaaaa... 
Har jag dåliga minnen ifrån ''vildforsen''? Det kan man säga
Kände jag mig bekväm över att springa runt halvnaken med andra människor? Väldigt tveksamt
Hade jag något bättre för mig? Nej

Så det var bara att gå upp sju och hoppa in i bilen för att följa med. Men jag spenderade inte mycket tid åt äventyrsbadet utan jag åkte mer dit för att motionssimma, få äta gratis på ikea och va med familjen. Men det var faktiskt kul! Nu är jag hemma, jag luktar klor och det är precis så att mina russinfingrar gått tillbaka till naturlig form...
Snart kommer Johan hit och det blir nog bara lördagsmys, är ganska trött efter mina xantal 50meters längder och har inte träffat han på en vecka så att bara få va känns ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0