27 JULI

Blev en tur på stan med Emelie idag det blev inga kläder men viktiga användbara saker som tagit slut, det var rea i varenda affär så det kliade i fingrarna! Men pengarna rullar in på torsdag och då ska jag ta mig en tur och förhoppningsvis hitta lite kläder. Emelie hade missat också att det var idag hennes tåg till Borlänge och Peace&Love gick så vi hängde ett tag på stationen och fixade nya biljetter åt henne så hon kan åka imorgon istället. När vi var klara med det gick vi och köpte oss en varsin sallad och satte oss vid pråmen.
Nu ska jag snöra på mig springskorna och sticka ut i spåret! Ikväll blir det bara soooft framför tvn, Joel Kinnaman/Johan Falk går ju på 4:an ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0