Helan gåååååår

Igår var det dagen då fyllecellerna var fulla, nämligen midsommar! Dagen började med att jag tog ig en rejäl sovmorgon till två, fick hoppa upp ur sängen direkt för att börja plocka undan lite innan tjejerna skulle börja dyka upp här vid fyra tiden. När alla väl var samlade var grillen igång, blommorna plockade, musiken hög och humören på topp! Det blev en lyckad kväll med god mat, kransar och snappsvisor hos mig innan vi drog vidare till marieberg där jag inte stannade alls länge utan drog mig vidare till skåre där Johan och Martin höll hus, vi såg slutet på en film sen drog vi oss vidare till en kompis till Martin och stannade där till tre. Sen somnade jag gott i Johans säng.

Hade inte kameran som prioritet utan jag lånar en bild från fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0