Lättförtjänta pengar

Hade två grabbar här på besök inatt, en snarkade och den andra tog upp hela sängen, så har inte fått mycket sömn direkt... Men ändå var jag på bena runt åtta imorse och åkte ner till IP för att skrapa ihop lite pengar och gå en "avsparks" kurs jag måste gå innan jag får sommarjobba på fotbollsskolan. Men av 16 personer var det 4 som kom och det blev en riktigt slapp dag! Lite teori och lite praktiskt, resten av tiden solade vi och beställde gratis käk från karlstads godaste pizzeria och istället för att sluta fyra slutade vi halv två men fick ändå betalt för 6 timmar! Vilket betyder att jag behöver jobba ca 11 timmar mindre på sommarlovet eftersom jag ska dit även imorgon några timmar. Inga fel!

Kommentarer
Postat av: Pelletilde

Great site, keep up the good work!

2012-01-12 @ 11:21:28
URL: http://pelletilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0