Summerbreeze

Åååå vad jag älskar vädret, det gör allt 100 ggr bättre! Har solat hela dagen och hängt lite med min bror i solen tillsammans med musik & fotboll. Kom precis ut ur duschen och jag har piggnat till lite så nu snart ska jag sätta mig i bilen och övningsköra ut till bergvik för att shoppa med familjen! Har precis fått in mitt stuidebidra (wooho, 1000spänn!!) på kontot och jag behöver lite t-shirtar osv till sommarn och även något att ha på mig när min kusin springer ut på sin student så får hoppas att jag hittar något som funkar!

För andra kvällen i rad är det fotboll som gäller. Vid sju ska jag gå ner och kolla på Johan när han möter mitt kära Norrstrand, får se vilka jag kommer hejja på.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0