Filmtips

Fick precis en fråga av en tjejkompis, hon behövde hjälp med en bra film. Så tänkte att jag kunde dela med mig till lite fler än bara henne. För jag antar att det finns några fler som sitter hemma ikväll och laddar upp inför en kväll men mjukiskläder, godis & en bra film!

''He's not that into you'' är en film jag såg för ett tag sedan, men kommer ihåg att jag tyckte den var riktigt bra. Min typ av film. Skulle nog kunna säga att den är gjord för att se tillsammans med ''tjejgänget'', så den passar kanske inte alla. Filmen är som en väv av flera historier i varandra, typ lite som Love Actually. En absolut sevärd film!

Ha en bra kväll alla där hemma i tvsofforna!



Kommentarer
Postat av: lisa

haha slutade med att jag laddade ner den endå! en riktigt bra film går ju att se fler än en gång!;)

2011-03-26 @ 11:43:22
Postat av: sv: lisa

ah men de är rätt de! eller hur :D

2011-03-27 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0