Fotocollage

Har en vit vägg på mitt rum som min säng står emot. Tycker den är alldeles för tom och har länge velat få upp ett fränt collage. Vet på ett ungefär hur jag vill att de ska bli, inga ramar utan ska bara printa ut bilder och hänga upp dom snyggt på väggen. Det svåraste tycker jag är att hitta rätt bilder som jag vill ska vara med. Jag vill ju ha bilder som väcker minnen såklart och bilder som gör mig lycklig! Jag har endel på datorn, så får hoppas att jag får fram några bra!

Om jag lyckas få collaget som på första bilden blir jag väldigt nöjd! Men annars gör jag så som på den andra bilden, hänger upp bilderna på ett snöre, enkelt och snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0