Fuck this, I'm going to Hogwarts

Skolan idag var ganska soft, älskar mitt nya schema. Inte bara för att dagarna är mellan ca 09.00-14.00 utan för att de är läsperiod 4. Vilket betyder att när denna period är slut är det sommarlovet som tar över. Och ni anar inte vad fort tiden går i min värld! Speciellt när jag har mycket att göra, vilket jag insåg att jag kommer ha en tid framöver. På ungefär 1 månad har jag två no prov, historia prov och matte prov. De damp ner framför ögona på mig bara sådär idag och jag såg min fritid bara flyga iväg. Jag är så galet skoltrött, men får försöka stå ut ändå. Får hitta tillbaka motivationen, om den nu någonsin funnits, och inse varför jag går i skolan egentligen och vad jag vill få ut av de. Egentligen skulle jag helst av allt bara vilja ta ett sabbatsår och lämna den här staden ett tag. Inte för att jag inte trivs, för det gör jag! Jag har massor här jag inte skulle kunna lämna men för att få flytta till lite varmare breddgrader och nya kulturer! Men det får vänta till efter studenten. För om allt går som jag vill, då bär det av till USA år 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0