Godis för 300kr

Måste berätta om en lite rolig sak som hände igår. Jag var lite uttråkad när jag satt och väntade på att jag skulle gå ut till bussen för att åka till skolan. Så jag satt och klickade runt lite på facebook och såg att Hagahallen hade en tävling, där dom hade tagit kort på en dextro så skulle man gissa vilken smak. Lite slarvigt gissade jag bara på Dextro-Pepparmint. När jag senare sätter mig vid dator skriver en kompis till mig... "Om du behöver hjälp att äta upp godiset vet du var jag finns"

Fattade ingenting men sen slog det mig. För vinsten på tävlingen var en godispåse för 300kr så jag gick in på Hagahallens profil, och gissa vem som hade vunnit om inte jag. Riktigt kul att vinna en tävling för mig som har otur i spel, men va tusan ska jag göra med godis för 300kr?
Ska hämta ut påsen ikväll och efter det ska jag ta ett spinningpass/medel, så jag kan låta mig få smaka lite ikväll utan att få dåligt samvete.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0