Jag gör det för att jag kan!

Sov ut ordentligt imorse till halv 2! Vaknade upp i ett tomt hus för min familj har åkt på en liten mini-skidsemester och jag stannade kvar hemma. Det kändes jätte skönt att jag sovit länge och det gjorde inget att mycket av dagen redan gått, de är ju lov. Pappa ringde och berättade hur fint väder dom hade uppe i branäs och att det var kanon bra åkning, blev lite avis och ångrade lite att jag inte följde med... Hela dagen har jag legat hemma, slöat, fixat lite och spelat hög musik (bara för att jag kan göra det när ingen annan är hemma). Så nu ska jag ta tag lite i denna torsdag och gå ut på en promenad och samidigt möta upp Emelie. Lovisa och Emma kommer också hit senare, vi ska laga mat och ha en liten tjejkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0