Simma lungt, med kläderna på...

Godmorgon! Här sitter jag och klickar runt lite på datorn samtidigt som jag får i mig en frukost som förhoppningsvis ska ge mig lite energi och göra mig staaark. Har även tagit på mig idrotts kläderna, som är dagens första lektion, och idrottens dresscode idag är mjukiskläder med bikini under. Japp, idag ska det simmas klädsim! Har en stark känsla av att det kommer bli grymt jobbigt, 20 längder för G och 40 st för MVG... Och jag som har lite fobi för baduset. Enligt mina beräkningar är det 25% klor, 35% kiss och resten vatten i basängerna. Men önska mig lycka till! Det kan behövas...



UPDATE: Gick ur basängen med ett MVG, najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0