En bra sak om dagen, är bra för...

Hur mycket lättare känns inte livet när något går bra och går som man vill? Idag kan jag klappa mig själv på axeln. På NO:n fick jag tillbaka mitt prov och för första gången någonsin, på ett NO prov, fick jag VG. Kanske är som en fis i rymden för er men det var en enorm lättnad för mig och jag blev jätte glad. NO har alltid varit det ämnet jag haft näst svårast för, matte tar hem första platsen... Men sen jag börjat gymnasiet har det gått bättre och bättre. Jag fick även min engelska redovisning betygsatt idag, MVG blev det så jag är nöjd. De är vid sånahär tillfällen man inser att allt jobb ger resultat, och när det gör de, håll huvudet högt för tusan... du har lyckats med något!

Nu sitter jag här och pluggar. Har gjort klart en labbrapport och fortsatt på min hemtenta. Men jag klagar inte, de rullar på ganska bra! Satt med min historia hemtenta flera timmar i sträck igår, den är svår som tusan men jag ska se till att göra klart den tills på onsdag. Ska snart sticka iväg på fotbollsträning, ta en paus så huvudet får vila lite, samtidigt som jag får motion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0