Tack till min mamma

Så, då har jag nyss slagit igen historia boken. Har tränat in de sista inför mitt muntliga historia prov imorgon. Fick panik ångest förut för det känndes som inget gick in i huvdet, jag var alldeles för trött och inte alls på humör. Jag tog en ordentlig powernap och efter det tog mamma med mig på en promenad. Vi gick igenom allt! Jag fick andas in frisk luft och tid att tänka efter lite, utan att känna någon stress. Vi tog ett stopp på Statiol för att fylla på min tomma mage som skrek efter mat. Fortsatte sedan promenaden och gjorde klart resten av instuderingsfrågorna. När vi kom hem hade mamma målat upp en tidslinie på 4 stora planscher som vi gick egenom. Allt känndes så enkelt och nu sitter allt, precis där det ska. Hoppas det inte försvinner under natten utan att jag fortfarande kommer ihåg det imorgon. För då kommer allt gå skit bra!

Det är dagar som denna jag inser vilken otroligt bra mamma jag har, och vilken tur jag haft! Så inte för att skryta... men min mamma är bäst



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jag fick det faktiskt, från visageonline.se :)

2011-03-24 @ 08:31:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Godmorgon på dig! :)

Hur skulle du hantera om du hade en vän som skar sig själv? Försöka prata, söka hjälp eller strunta i det..?



Den är från h&m :)

2011-03-24 @ 11:12:05
URL: http://conler.se
Postat av: Johanna

Svar : Hihi älskar också The Notebook. Skit fin ju! :) Och ja, har sett The Last Song, var dock länge sedan så kommer inte ihåg vidare mycket. Tänkte faktiskt kolla på den för någon dag sedan men det blev inte av (a)

2011-03-24 @ 18:55:41
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0