Dessa nationellaprov....

Både somnade igår kväll och vaknade imorse med ett leende på läpparna och det har hållt i sig hela dagen, behövdes verkligen ett gott humör idag för att jag skulle orka med. Började morgonen med matte nationella, jag som pluggat så mycket och det visade resultat idag och jag är jätte nöjd över min insats. Fast än är det inte slut, har "del 2" på tisdag, men jag ska se till att fixa det provet lika bra så slipper jag sitta i skolan på sommarlovet. Sen var det tyska nationella också och det gick väl sådär.. Åkte hem till Johan efter skolan och bara tog det lungt vi kollade på film och jag var helt slut, psykiskt, det tar verkligen på krafterna med såna här prov det märker man när det är över!
Nu är jag hemma och tgör ingenting, ska inte röra en enda sak som har med skolan att göra ikväll. Ska ladda ner lite låtar och fixa med ipoden så jag kan börja använda den igen och sen blir det tidigt i säng, har en väldigt viktig redovisning imorgon så det gäller att jag är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0