Fort ska det gå

Kom nyss hem från stan, har funnit mitt sätt för effektiv shoppning. Struntade i att sminka mig, satte i hörlurarna, behövde alltså inte stana och hälsa på någon, visste precis vad jag skulle ha, hittade allt och var klar på ca 1 timme. När jag var klar träffade jag, av en slump, mina gammla härliga vän Sara och vi har inte setts på evigheter så vi bestämmde oss för att gå till Royal och ta en fika. Vi satt ett tag och bara pratade om allt vi hade missat och några gamla minnen, väldigt trevligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ska till morfar ikväll och fira honom på 74års dagen!
Varken hinner eller orkar ta kort på det jag fick med mig hem men det blev en långklänning, bikini och eyeliner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0