Livets glada dagar

Godmorgon! Idag fick jag sova så länge jag ville och min säng är den mest bekväma platsen i världen och jag behövde inte lämna den. Har vanligtvis bara två lektioner på onsdagar, men idag var båda inställda och jag är ledig. Men såklart så kommer jag ägna min lediga tid åt att plugga, har historia prov och no inlämning, så jag har precis ätit klart frukosten och sitter redan vid datorn med böckerna framför mig, redo för att plugga!
Men jag kommer inte undan skolan ändå, för ikväll ska jag åka dit och skriva på papper för att jag ska kunna få lön från mitt sommar jobb. Jag ska jobba med massa fotbollsgalna barn på en idrottsplats bara 5min från där jag bor, landslagets fotbollsskola är det som gäller, var där förra sommarn också som ''vikare'' och det är ganska soft. Ser fram emot att få jobba, tjäna lite egna pengar och få shoppa för dom sen och veta att det är jag själv som tjänat ihop dom. Kanske kör en Montazami och köper ett fullproppat kylskåp men en mega rosett på till min familj, det vore ju nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0