Sista dagen på veckan

Är så glaaaad över att jag städade undan, men hjälp av lovisa, det mesta inatt/igår så jag kunde ta ut en skön sovmorgon idag. För det behövdes kan jag lova! Hela dagen har jag suttigt ute med plugg och fått en jäkla massa gjort samtigt som jag fått lite sol på mig. Har även ändrat mitt inriktningsval för 2:an, det kommer inte bli någon civilekonom av mig utan jag ska bli en naturfilosof som kan allt om fåglar och växter! Men känner på mig att det kommer bli 2 riktigt roliga år och det är ju faktiskt en bred utbildning ändå, eftersom det är samhäll i grunden. Men nu ska jag lägga allt som har med skolan att göra åt sidan, har nämligen lite saker i köket som väntar på mig... Det bästa som finns dagen efter man har haft folk hemma är alla rester som blir kvar! Har en massa chips, popcorn, cola och godis kvar. Så nu ska jag mysa ner mig i soffan för att ha en helkväll framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0