Tjejmiddag hos mig

Gårdagen var lyckad och jag är jätte nöjd! Alla kom med ett gott humör och fina presenter hade dom med sig också, nu ska jag få unna mig själv 1 timmes massage b.la, känns som jag kommer spara det tills allt i skolan är klart och jag kan få slappna av på riktigt. Jag som alltid tänkt att om jag hade råd är det sånt jag skulle lägga pengar på, för det gör man alldeles för sällan! Hur som helst, kvällen var jätte trevlig och min matlagning och lek gick hem! Vi avslutade kvällen hos en kompis på Sommaro och var tillbaka i sängen vid 4 tiden. Bilder kommer, blogg.se vill inte riktigt sammarbeta idag....

Kvällens låtar, vet inte hur många rövar som skakades till denna Beenie Man – Gimme Gimme och hur många fistpumps det blev till denna DJ Pauly D – Beat Dat Beat (It's Time To)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0