Should have known

Nu har jag placerat mig perfekt i sängen och lyssnar på musik. Tog mig en lååång varm dusch förut. Det behövdes efter att ha varit ute i de kalla&blöta vädret och få duscha bort den allmänt ofräsha känslan man känner efter att ha gått i skolan hela dagen! Frös om fötterna som bara den också, kan ju inte fortsätta gå runt i mina ballerinaskor som är 3år gamla och är helt förstörda. Men de är mina favoritskor och jag kan bara inte slänga dom .. men imorgon ska jag åka in till stan för att köpa nya höstskor så jag slipper få in lika mycket vatten som det finns i vänern i mina dojjor.

Ikväll ska jag äta tacos hemma med familjen, mysigt! Men senare ska jag göra mig iordning för att åka och träffa tjejerna!

Hoppas alla får en härlig fredag kväll, Kram.


Två snygga höstskor. Fr.h H&M & NELLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0