Stronger than yesterday

HALLÅDÄR!
Vaknade upp ur sjukaste drömmen av att alarmet på mobilen ringde 08.15 imorse. Gick upp och gjorde mig iordning och var klar i tid till att bussen kom, nästan, fick bara springa de sista metrarna och stanna bussen genom att ställa mig och vifta med händerna...

När jag kom till skolan blev lektionen inställd så vi fick ca 3 timmars håltimme. Då va vi var några styckna som gick upp till bibloteket,lånade Patrik 1,5 och satte oss i ett grupprum med en tv och såg på film hela morgonen. Inga fel alls!

Dagen har rullat på som vanligt. Hade engelska och matte lektion sen slutade jag vid 16.10. Nu sitter jag på golvet i mitt rum och lyssnar på musik. Ska passa på att plugga lite och öva inför min bokredovisning som jag har imorgon.

Och glöm inte, imorgon är det äntligen helg!! Ska bli så himla sköönt.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

yes ... you are back !

2010-09-17 @ 09:42:31
Postat av: Svar Tingeling

I sure am!

2010-09-17 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0