This time baby I'll be bulletproof

Ursäkta dålig uppdatering! Söndags kvällen blev en slapp kväll som spenderades med J framför tvn. Samma sak igår, måndag, då åkte jag direkt från skolan till honom och var där tills han körde hem mig vid halv tolv. Men nu är jag hemma och tänkte passa på att blogga lite!

Skolan idag var som den alltid är, lika dryg och tråkig.. Ikväll ska jag bara plugga, ta en promenad och slöa i soffan med en bra film. Ser fram emot morgondagen också, är fullbokad hela dagen men ska försöka blogga och berätta mer när jag kommer hem på kvällen, har förhoppningsvis lite bilder jag kan dela med mig av också då!

Här ska ni få lite sköna låt tips också som spelas mycket nu på min mobil när jag äntligen fixat ett headset:

Alors On Danse f.t Erik Hassle - Stromae
Hey Shorty (Yeah Yeah P.t II) (feat. U$O & Johnson) - Kato
No One's Gonna Love You - Cee-Lo Green
One (Orginal Mix) - Swedish House Mafia
Desert Walk (feat. Outlandish) Mashup Men Edit - Kato
Why Don't You Love Me - Beyoncé
Cobrastyle - Robyn
Du Är Knark - Anton Kristiansson
Bulletproof (Tiborg Remix) - La Roux

Alla finns på min spellista på spotify : linnea's


Erik Hassle

som för övrigt har en jävligt sexig röst i alors on danse låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0