Familjedag på en freda'

God morgon! Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra, men vaknade skrikande ur en mardröm förut och har inte riktigt återhämtat mig än. Tänker på det hela tiden, drömmen var riktigt obehaglig och det var en sån dröm när man inte vet om det är på riktigt eller på lossas! Men jag ska kicka igång morgonen med Bon Jovi och mackor så är jag snart igång! Idag blir det en familjedag på stan, det behövs för jag har knappt träffat min familj under påsklovet. Vi ska shoppa, fixa legg till mig och gå ut och äta! Ska bli kul och vädret är ju återigen kanon så hoppas på premiär sittning på någon mysig uteservering.


Bon Jovi – You Give Love A Bad Name



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0