Hockey kväll

Fy fasen va gött. Idag gjorde jag första provet för veckan, så nu kan jag bocka av det! Det gick bra och de var väldigt skönt att få det gjort. Men när jag kom hem var jag helt totalt slut, la mig och sov det första jag gjorde. När jag 1 timme senare vaknade av att alarmet ringde gick jag upp och tog en dusch och en kaffe för att piggna till så jag skulle orka med att plugga. Men det ville sig inte, jag gav upp efter några matte tal som inte ville stämma överäns med det svaret jag ville att det skulle bli. Så nu sitter jag vid datorn istället, bra Linnea... Men ska snart börja göra mig iordning. Ska på sm-finalen i hockey ikväll tillsammans med Johan, två av hans kusiner och deras respektive pojkvänn och kompis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0