Saker som får mig att må bra

Vänskap. Främlingar som ler åt en. Att känna sig stark. Bra väder. Tid med familjen. Vakna upp och inse att det är lördag. Åka berg och dalbana. När någon pillar en i håret. Sommarlov. Positiva överasskningar. Att resa utomlands. Få bra betyg. Fina komplimanger. När min säng är den mest bekväma platsen i världen och jag behöver inte lämna den. Godis. Låtar som beskriver ens situation. Lukten av killparfym.  Bada nakendopp på sommaren. Jordgubbar. Behaglig tystnad. Mäktiga ögonblick. Gulliga sms.  När andra i ens närhet mår bra. Shoppa. Glada människor som smittar av sig. Inställda lektioner. Massage. Hitta gamla bilder på datorn från tider man saknar. Stockholm. När man lyckats med något. Känslan jag får när jag skrattar hårt att jag knappt kan andas. Kramar. Spela hög musik i bilen med rutorna nere. Känna doften av en person du tycker om. Mysa.  God mat. Disney filmer. Oväntade ögonblick som blir ett minne för livet. Bra förändringar. Hålla hand. Träffa människor som förändrar ens liv. Kärlek. Lättnaden när man inser att allt kommer bli bra. Sjunga. Hitta kläder man gillar på rean. Träning. Pussar i pannan. Att drunkna i en bra bok. Hitta den som ger dig fjärilar i magen. När vinter blir till vår. Lycka. Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0