Som en sommardag

Det blev en mycket bra söndag ändå tillslut, trots att jag vaknade i k-hamn och mådde skit. Men när jag kom hem vid 11 tiden la jag mig i solen och sov. Efter ett tag vaknade jag av att min bror och pappa höll på att montera ihop ett nytt fotbollsmål vi ska ha i trädgården så jag hjälpte till lite och sen lirade vi! Vet inte vart jag fick all ny energi ifrån men jag mådde helt plötslig jätte bra och var på bra humör! Johan kom hit och vi fixde med lite påskpynt på altanen, övningskörde lite, spelade fotboll och avslutade kvällen med grillning tillsammans med min familj. Johan stod för grillen och jag tror aldrig min mamma varit så imponerade och min pappa så avundsjuk! Vi spelade lite till fotboll och åt kladdkaka i kvällssolen innan det var dags för Johan att åka hem.

Men nu känner jag att min kropp och mitt humör inte orkar med så mycket mer och Johan har som sagt åkt hem så nu ska jag snart sova till filmen på tv4, har börjat kolla på den och den verkar ganska bra. Tror att solen tagit mycket på mig idag också, nog lite för mycket... Är knallröd i ansiktet och det bränner. Hur lyckas man bränna sig den 17 april lika mycket som jag gjorde första dagen på semester veckan i Egypten... Solen är livsfarlig för mig och mitt stackars pigment.




Min lilla lillebror som gått och blivigt stor, han fyller 10år på tisdag. Så han blev firad ikväll, lite i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0