JOBB

Känns som den här dagen har varit ovanligt långt, skolan började redan klockan 9 men varade inte länge för vi fick sluta redan kvart över elva. Eftersom jag såg på film sent igår kväll, dumt gjort, så var jag trött som bara den. Vilket resulterade till att jag somnade i solstolen under dom två ''farligaste timmarna'' och är nu röd i hela ansiktet. Menmen, ska inte klaga när solen är framme. Sa senaste igår att enligt min hudfärg skulle det lika gärna kunna va vinter... Men till nått helt annat så var jag på jobbmöte förut. Ska testa på telefonförsäljning, verkar helt ok och man ska sälja tidningar som nwt och dn m.m! Ni lät nog få läsa mer om det när jag kommit in mer i det. Trots att jag sov förut så är jag ändå trött i skallen, ska placera mig i sängen och kolla på Karatekid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0